dinsdag 7 augustus 2012

Kerst.....

Hallo allemaal,
wat vliegt de tijd toch. Het is weer eens tijd voor een kaartje. Omdat de tijd toch al snel gaat heb ik voor vandaag een kerstkaart gemaakt.
Voor je weet is het alweer zo ver.......
Maar eigenlijk vind ik de nieuwe materialen van Marianne Design te koop bij Jacky Stamps gewoon te leuk om te laten liggen ;-)





De afbeelding heb ik ingekleurd met Koh-I-Noor potloden.
En de volgende materialen heb ik gebruikt:



Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.

Tip van de week ;-)

Het is misschien niet goed te zien op de foto, maar ik heb de das van het meisje ingekleurd met een beetje Glossy accents. Zodat je de gekleurde stempelafdruk een klein subtiel accentje geeft. 

Laat gerust een reaktie achter, dit waardeer ik altijd zeer!!

Ik wens jullie een fijne dag toe.

Groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten