woensdag 29 augustus 2012

Geboortekaartje....

Hallo allemaal,

zoals wel vaker gebruikelijk op woensdag weer een kaartje van mij. Dit keer een geboortekaartje voor een jongentje.
Een vriendin van mij is onlangs bevallen van een zoontje en speciaal voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.










De volgende materialen heb ik gebruikt voor deze kaart:


De stempelafdruk is ingekleurd met Koh-I-Noor potloden.
Het lintje en de letters is privebezit.
De andere materialen zijn gekocht bij Jacky Stamps.

De tip van de week;-)

Het is een beetje een gepriegel om de blaadjes in de gleufjes te doen. Je kan met behulp van de punt van je schaartje of pincet, het een beetje opmaken. Dan gaan de blaadjes er veel makkelijker in!!

Ik hoop dat jullie de kaart van deze week leuk vinden. Laat gerust een reaktie achter. Vind ik altijd erg leuk om te lezen.

Een fijne dag toegewenst!!

Groetjes Yvonne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten