zondag 22 juli 2012

Stoere meid

Hallo allemaal,

Vandaag weer eens een nieuw kaartje.


Deze keer heb ik gekozen voor een naar mijn mening stoere meisjes stempel.

De volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt:

Vooral de nieuwe series stempels die bij Jacky Stamps te koop zijn, zijn onwijs mooi, bijzonder en erg apart!!!!!



De stempel is ingekleurd met Koh-I-Noor potloden

De kaart is een zogenaamde Easelkaart. De afbeelding hieronder laat zien hoe de kaart er van de zijkant uitziet. Voordat de gele kaart met stempel er op geplakt is.





Hieronder een detailafbeelding van de kaart.



Tip van de week ;-)

Als je de stempelafbeelding uitgeknipt heb, dan kun je ervoor kiezen om met een grijs potlood langs de stempelafbeelding zijkant te gaan. Dan zie je niet een witte, maar een grijze zijkant. Het is maar een klein detail, maar maakt de kaart net iets meer af.

Natuurlijk zijn al deze materialen weer gekocht bij: Jacky Stamps

Hopelijk vinden jullie deze kaart ook leuk. Laat gerust een reaktie achter.
Ik wens jullie een mooie fijne dag toe.

Groetjes Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,

    Ik vind de kaart echt leuk! Die stempel is ontzettend gaaf. En super mooi gekleurd!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker stoer uit, superleuk!! Inderdaad een geweldig leuke stempel. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen