woensdag 11 juli 2012

Poezenvriendjes

Hallo allemaal.

Het is weer eens een nieuw kaartje. Met ook deze week onder aan het bericht een tip van de week ;-)

Een klein vriendinnetje van mij vierde onlangs haar tweede verjaardag. Daarom speciaal voor haar heb ik deze kaart gemaakt.





De volgende materialen heb ik gebruikt: Ook weer te koop bij Jacky Stamps



- Lin en Lene Design; Joycrafts
-Doily Dies; Cheery Lynn Designs
- Hekje = prive bezit
- Gras = Martha Stewart



De poezen vond ik wat kaal dus die heb ik wat versierd met een strikje en een hartje.
Ook bij deze kaart heb ik de poezen, hek, gras in 3d op de kaart geplakt.

De tip van de week  ;-)

Vooral bij kinderkaarten maak ik gebruik van wiebeloogjes. Kinderen vinden dit geweldig. En persoonlijk vind ik wiebeloogjes altijd leuk om naar te kijken (en te schudden, we blijven zelf altijd ook nog een beetje kind;-)).



Ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden. Voel je vrij om een berichtje achter te laten. Dit waardeer ik altijd zeer!!

Fijne dag toegewenst.

Groetjes Yvonne

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart!!!!!!!!!
    Die poezen zijn gaaf.

    Groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen