woensdag 18 juli 2012

Rain or Shine

Hallo allemaal, vandaag weer een nieuw kaartje.

De zomer van 2012 wil maar niet op gang komen, dat heeft me geinspireerd tot het maken van deze kaart.
(met als afsluiting weer een tip van de week ;-))




De volgende materialen heb ik gebruikt:


De stempel afdrukken zijn ingekleurd met Copic Markers.
Het vlinderpapier is van Marianne Design.
Tekststempel is privebezit.
Zoals jullie misschien al van mij gewend zijn heb ik alles 3d opgeplakt.




Deze stempel komt uit de Sugar Nellie serie.
Te koop bij Jacky Stamps in de winkel Westeinde 137a
te Den Haag




Deze stempel is uit de Crafty Sentimenst Design.
Ook te koop bij Jacky Stamps



Tip van de week ;-)



De stempelafdrukken van deze kaart zijn ingekleurd met Copic Markers. Probeer eens om met 3 kleuren in dezelfde tint diepte in je stempelafdruk te maken. Misschien kun je zien wat ik bedoel aan het grijze kleed op de bank.

Hopelijk vinden jullie deze kaart ook leuk. Laat gerust een berichtje achter! Dat stel ik altijd erg op prijs.

Ik wens jullie een fijne dag toe.

Groetjes Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Je kaart is een schoonheid Yvonne!
    Erg leuk gemaakt.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,

    Deze kaart vind ik echt super gaaf!!!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen