zaterdag 6 oktober 2012

Rijbewijs....

Hallo allemaal.

Het is weer tijd voor een kaartje.
Deze week een kaartje voor mijn neefje, die geslaagd is voor zijn rijbewijs (eindelijk want mijn dochter heeft al sinds haar 18e haar rijbewijs en mijn zoon is nu 17 en ook al in het bezit van zijn rijbewijs. Dat kon hun grote neef toch niet hebben, dus heeft hij nu ook eindelijk zijn rijbewijs ;-) Rust in de familie hahaha. Daarom speciaal voor hem deze kaart....



De volgende materialen heb ik gebruikt:





Tip van de week ;-)

 

Je kunt de doezelaar techniek en de Koh-I-Noor potloden uitstekend op dit donkere Kraft papier gebruiken. Niet gelijk in paniek raken als het papier heel raar kleurt door de doezelaar. Als het papier goed droog is zie je er niets meer van. Let wel op: niet te veel vocht/doezelaar gebruiken.

Ben benieuwd naar jullie reakties over deze kaart!

Ik wens jullie een fijne dag toe!!

Groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten