woensdag 6 juni 2012

Zeemeermin

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer woensdag, tijd voor een kaartje.

Aanstaande zaterdag, 9 juni, is het weer Vlaggetjesdag op Scheveningen. Daar gaat mijn Scheveningse hart altijd wat harder van kloppen. Heerlijk, dan is er ook weer de nieuwe Hollandse haring.

Dat heeft me geinspireerd tot het maken van deze kaart:



De volgende materialen heb ik gebruikt.:




De afbeelding is ingekleurd met Koh-I-Noor potloden.











De tekststempel komt uit mijn prive collectie en die heb ik eerst met zwarte inkt gestempeld en daarna met witte embossingpoeder verhit.


Hopelijk vinden jullie deze stempel leuk. Fijne dag nog toegewenst.

Groetjes Yvonne

1 opmerking:

  1. Deze kaart vind ik echt gaaaaaaaaf!
    Ontzettend mooi gekleurd.
    En met dat embossing poeder erg mooi gedaan!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen