donderdag 7 juni 2012

Lief paardje

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een kaart zien met een paard erop.

Mensen die mij en mijn gezin kennen weten dat wij nog een "familielid" hebben die helaas niet bij ons thuis woont, door plaatsgebrek. Namelijk Tyrana.






Ze is nu 12½ jaar oud en nog steeds vol gekke streken maar ze zal nooit iemand opzettelijk pijn doen.
Zowel Amanda en Sander gaan iedere dag naar de manege om voor haar te zorgen.



Die twee regelen altijd iedere dag wie er naar Tyrana gaat om te rijden. Want het is nu éénmaal zo:
Een paard is zo gekocht, maar het verzorgen en onderhouden dat is de kunst!!
Dat zijn nog eens wijze woorden zal ik maar denken ;-)


Omdat wij gek van paarden zijn wil ik dit graag ook doorzetten in mijn hobby kaart maken. En er zijn wel duizenden stempels met verschillende onderwerpen. Maar om een leuke stempel te vinden van paarden.......

Maar zie hier:




Dit is een eerste probeerkaart met deze paardenstempel.

De materialen zijn:
- Stempels boom en paard: Magnolia
- Hekje                            : Crealies
- Gras                              : Martha Stewart pons
- Ingekleurd met               : Copic Markers en Promarkers


Ik hoor graag wat jullie van de kaart vinden!!!!
Laat vooral een berichtje achter!

Fijne dag nog toegewenst.

Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart.
    Leuk dat jullie ook een paard hebben. Ik heb er ook 1. Helaas ook bij thuis.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoeeeeee!
    Wat een lieve kaart! Je foto's zijn net zo lief! ;)

    Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen