dinsdag 22 januari 2013

Tuinieren

Hallo allemaal, vandaag plaats ik weer na een tijd afwezigheid een nieuwe kaart.

Deze Blog is een beetje stil gevallen maar ben uiteraard wel alle tijd gewoon doorgegaan met kaarten maken. Die zal ik nu ook allemaal weer op deze Blog gaan plaatsen.
Als ik nu naar buiten kijk zie ik een mooie witte wereld. Dat was nog niet het geval tijdens het maken van deze kaart ;-)
Ook laat ik zien hoe deze kaart tot stand is gekomen. Een soort kleine workshop.



Doordat het natuurlijk een foto is, kun je niet zo goed zien dat het een dieptekaart is geworden.

Hieronder zal ik laten zien hoe ik deze kaart gemaakt heb:



Heb bruin kraftpapier genomen van 15 x 28,5 cm

Vouwen gemaakt op  7½ = bergvouw
                                 7½ = dalvouw
                                 3½ = bergvouw
                                 3½ = dalvouw
                                 3    = bergvouw
                               


En daarna heb ik de fantasie de vrije loop gelaten. Zoals hieronder te zien is.


  




De volgende materialen heb ik gebruikt:

Leane Creatief:
- Papier nr 51.64.86
- Stempels : Owl Pipa with flower
                   Garden Boy
- Bloemmal nr 16

Marianne Design LR 0206

Deze artikelen zijn gekocht bij Hobby Den Haag
Boom en gras is uit prive collectie.

Ik hoop dat deze kaart bij jullie in de smaak zal vallen.
Laat gerust een reaktie achter, dit waardeer ik altijd zeer.
En geniet van deze mooie dag!

Groetjes Yvonne







1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie Yvonne, heel erg mooi gedaan. Leuk om te zien hoe het tot stand is gekomen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen