zaterdag 26 mei 2012

With Love

Hallo allemaal,

Deze week heb ik een kaart gemaakt uit de Micheal Powell's serie. Zelf ben ik een echte Scheveningse, dus toen deze stempelserie uitkwam, ging mijn hart sneller kloppen. Vind ze echt helemaal te gek en uniek.


Het is op de foto misschien niet duidelijk te zien maar ik heb de stempel ingekleurd en daarna er een 3d afbeelding van gemaakt. Op onderstaande foto is het misschien iets duidelijker te zien.




De volgende materialen heb ik gebruikt:

Stempel is ingekleurd met Koh-I-Noor potloden.
De With Love stempel zat gratis bij: Docrafts Creativity nummer 33 mei 2012. Te koop bij Hobbypret. Net zoals alle andere artikelen.



Ik hoop dat jullie de kaart  leuk zullen vinden.  Met veel plezier heb ik deze kaart gemaakt.
Groetjes Yvonne

1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne!
    Deze kaart vind ik helemaal te gek!
    Super mooi gekleurd!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen