zondag 22 april 2012

Hier komen de eerste foto's

Hallo allemaal, het zijn er nu nog niet zoveel, bedenk ik me nu. Maar dat komt vast wel goed. Ben nu bezig om uit te proberen hoe ik mijn foto's hierop kan plaatsen. Dus als het goed is komen er nu 3 foto's......






Yessss... volgens mij is het gelukt.
Vind het wel wat spannend om mijn persoonlijke kaarten op een Blog te zetten, vooral omdat dit nogal onwennig is. Maar ik vind het wel leuk om iets nieuws uit te proberen.
Tips zijn altijd welkom.

Tot de volgende keer.

Groetjes Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne!
    Gelukt! Joepie!!!!

    Wat een leuke kaarten trouwens!

    Enne als je eenmaal gewend bent aan je blog, dan kun je niet meer stoppen hahaha

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is het goed gelukt met het uploaden van je kaarten :)
    Veel plezier met je blog ;)

    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien nog een kleine tip is om de woordverificatie uit te zetten (ga naar je dashboard toe, dan instellingen, dan berichten en reacties en zet dan woordverificatie uit) en eventueel berichten op modereren zetten (= dat jij toestemming geeft voordat ze op het blog verschijnen) ;) Bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angélique, dank je wel voor je reaktie. Voor mij is dit allemaal nog nieuw. Ik heb gebruik gemaakt van je tip. Om heel eerlijk te zijn, is het soms net Chinees voor mij, maar ik denk dat het over een tijdje wel van zelfsprekend zal worden. Dank je wel in ieder geval voor je reaktie.

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen